تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/08/28 - 14:26
کد خبر: 488209

تداوم روند نزولی بورس/ کاهش ۲ هزار و ۳۱۷ واحدی شاخص کل

تداوم روند نزولی بورس/ کاهش ۲ هزار و ۳۱۷ واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه، ۲۸ آبان با ۲ هزار و ۳۱۷ واحد کاهش، در ارتفاع ۲‌میلیون و ۲۶ هزار و ۲۶۲ واحدی قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شاخص هم‌وزن با ۲۰۱۹ واحد افزایش به ۷۰۳ هزار و ۹۵۱ واحد و شاخص قیمت با ۱۱۴۵ واحد افزایش به ۳۹۹ هزار و ۱۰۷ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هفت میلیارد و ۴۸۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۷ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال معامله شد.

ایران‌ خودرو (خودرو) با ۲۳۴ واحد و پتروشیمی شازند (شاراک) با ۲۲۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت و صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و ۲۶۷ واحد و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۶۹۰ واحد، مخابرات ایران (اخابر) ۲۹۳ واحد، س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با ۲۹۲ واحد و سرمایه‌گذاری‌ غدیر(هلدینگ‌ (وغدیر) با ۲۴۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک‌هزار و ۸۴۲ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و ۲۶۸ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک‌هزار و ۲۰۹ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۸۴۹ واحد و معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۵۷۰ واحد داشتند.

همچنین عمران‌وتوسعه‌فارس‌ (ثفارس)، سایپا (خساپا) - بازار دوم بورس، سرمایه‌ گذاری‌ شاهد (ثشاهد)، گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو (خگستر)، سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و بانک ملت (وبملت) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

شاخص فرابورس نیز امروز با ۱۴۰ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۸۴ واحد رسید. در این بازار بیش از چهار میلیارد و ۶۹۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

صبا فولاد خلیج فارس (فصبا)، سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات (وسپهر)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر)، پتروشیمی مارون (مارون)، پویا زرکان آق دره (فزر) و صنایع مادیران (مادیرا) بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
شیوه عجیب برخورد پلیس آمریکا با معترضین! +فیلم
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top